Services

Rugbuddy

Klantenservice

Klachten
Ben je niet tevreden over je aankoop of heb je een klacht dan horen wij dit graag. Je kunt dit het beste kenbaar maken via het e-mail adres info@quickheat-floor.nl of via ons contactformulier.

Binnen 7 werkdagen proberen wij de klacht met jou op te lossen.
Als je niet tevreden bent over de afhandeling van je klacht dan kun je sinds 15 februari 2016 je klacht indienen bij het platform Webwinkelkeur of ODR (Online Dispute Resolution) van de Europese Commissie.
 https://www.webwinkelkeur.nl/een-europees-odradr-platform/

De geschillencommissie hiervan doet een bindende uitspraak.

Serviceverzoek

Uiteraard vinden wij het heel vervelend dat je een probleem ervaart en helpen we je graag. Als je dat nog niet gedaan hebt, neem dan eerst telefonisch contact met ons op via tel. +31(0)117 – 401500 dan kunnen we het probleem bespreken en wellicht kunnen we je telefonisch helpen. Komen we er niet uit of wens je bezoek van één van onze specialisten voor een reparatie dan verwijzen we je naar ons servicebeleid binnen Nederland.

Beschadiging van het verwarmingselement tijdens installatie

Bij het installeren van de vloerverwarming, het tegelen of het plaatsen van de vloer kan het wel eens voor komen dat het verwarmingselement wordt geraakt en hierbij beschadigd raakt. Bij beschadiging van het verwarmingselement en/of het afgaan van het controleapparaat de Klikspaan adviseren we je om te bellen met je leverancier of met ons tel. +31 (0)117-401500. Voorzichtigheid is daarom geboden. Bekijk vóórdat je gaat installeren zeker onze instructiefilmpjes met tips en adviezen over hoe je de installatie het best kunt uitvoeren.

Problemen met de elektrische vloerverwarming zelf

Een enkele keer kan het voorkomen dat ondanks uitgebreide testen vooraf en zorgvuldige fabricage zich een storing voordoet in het verwarmingssysteem, waardoor (een deel van) de vloerverwarming niet meer functioneert. In 99% van de gevallen kan de Speedheat specialist deze “storing” met geavanceerde apparatuur lokaliseren en repareren. Indien de beschadiging een fabrieksfout is binnen de garantietermijn van vijf jaar, wordt u (binnen Nederland) kosteloos geholpen. Indien de reparatie buiten de fabrieksgarantie of buiten de garantietermijn van vijf jaar valt zijn wij genoodzaakt om het uurloon van de monteur en de materiaalkosten in rekening te brengen.

Let wel: vergewis je ervan dat je reservemateriaal hebt en dat het verwijderen en terugplaatsen van bijvoorbeeld tegels dient te gebeuren door je tegelzetter, dus gelieve ervoor te zorgen dat deze bij de storing aanwezig is als wij langkomen om de storing te traceren. Wij gaan er van uit dat je bij het geven van de serviceopdracht toestemming geeft voor het verwijderen van tegels of ander vloermateriaal voor zo ver dat nodig is. Indien de storing getraceerd is en je besluit dat wij niet over mogen gaan tot reparatie zullen de door ons gemaakte onkosten verrekend worden met het door jou vooraf betaalde bedrag.

Problemen met de besturing van de vloerverwarming (thermostaat)

Indien de vloerverwarming niet meer functioneert, kan de oorzaak ook bij de thermostaat liggen.  Indien je thermostaat aan vervanging toe is kun je in de webshop een nieuwe thermostaat bestellen en eventueel zelf installeren. Ook kun je hiervoor contact opnemen met je Quickheat-Floor dealer of klusbedrijf met de vraag of zij het voor je willen installeren. In de meeste gevallen kan de vloervoeler blijven zitten en moet enkel de thermostaat vervangen worden. Mocht je meer willen weten welke thermostaat het best geschikt is in jouw situatie kun je mailen naar info@quickheat-floor.nl of bellen met de leverancier, Speedheat Nederland, 0117-401500.

Service aanvraag Quickheat vloerverwarming.

Indien u een storing heeft aan de Quickheat vloerverwarming, kunt u deze melden bij ons via het onderstaande formulier waarna u op VERSTUREN kunt klikken.

Graag verzoeken we u beide documenten te downloaden en te lezen, zodat u precies weet wat de vervolgstappen zijn voor ons en voor u om de storing op te lossen.

























Totaal

Garantie

Productgarantie 
Quickheat – Floor ® Basic vloerverwarming: 5 jaar
Quickheat – Floor ® Flex vloerverwarming: 5 jaar
RugBuddy tapijtverwarming: 2 jaar
ColdBuster voetenwarmer: 2 jaar
WallBuddy – wandverwarmingspaneel: 2 jaar
Spiegelverwarming: 2 jaar
Thermostaten, afhankelijke van type: 1-2 jaar

In het geleverde pakket zit een sticker met product/fabricage-informatie; gelieve deze op uw aankoopfactuur te plakken, dit is samen met de factuur uw garantiebewijs.
Indien u vragen of een reclamatie heeft, kunt u contact opnemen met uw leverancier.
In de installatievoorschriften staan de garantievoorwaarden. Hieronder kunt u de nodige formulieren downloaden.

Vul hier uw gegevens in om uw garantie te activeren.

Formulier retourzending (Binnen twee weken na ontvangst)

Garantievoorwaarden

Neem contact op